Communicatieverantwoordelijken bij invoerders of autodealers zijn dagelijks professioneel betrokken bij de auto en die neemt vaak nog een groot deel van hun vrije tijd in beslag. Als onvoorwaardelijke liefhebber zijn ze ook geregeld aanwezig op, of organiseren ze zelf allerlei evenementen ter promotie van hun merk(en) en modellen.
De ervaring leert dat een proefrit met een nieuw automodel vaak de beste manier is om het te promoten bij het potentieel koperspubliek. En ook de autojournalist kan pas echt zijn of haar mening neerschrijven na het uitgebreid proefrijden en testen van een nieuwe wagen. Een georganiseerde rondrit, uitgetekend in een op maat gemaakt roadbook kan de perfecte eerste kennismaking zijn met het nieuwe model.
Met onze ervaring in het opstellen van dergelijke roadbooks, is ViaFlavia de perfecte partner voor uw event. Dit vertaalt zich in het uitwerken van mogelijke routes, al dan niet met tussenstops, vertrekkende van een door u bepaalde startplaats (zoals uw hoofdzetel, een dealership of eventlocatie), naar een interessante lunchplaats en terug… alles gepersonaliseerd en uitgewerkt tot in de puntjes.
Contacteer ons vrijblijvend.